tiistai 20. tammikuuta 2015

#216

Moikka! Mulla on viime aikoina ollu aika kiire enkä oo blogiin ehtiny kirjotella, perjantaina olin Saran ja Pian kanssa Jumbossa syömässä ja sit mentiin kattomaan Taken3 elokuvaa, joka oli tosi hyvä!!


Oli kiva nähä Piaaki pitkästä aikaa, menin Saralle yöks ja iskä haki mut aamulla 9.45 ku mulla oli lauantaina kouluu 10-13. Tulin kotiin en muista mitä tein mut söin ja lähin tallille.
Tallilla ratsastin Kaapon ekana, poni oli tosi kiva ja nyt on sujunu jo paljon paremmin kuin aluksi. Menin vähän lisä päiviä Kaapolla viime viikolla ti ja to.
Tokana heppana liikutin Hopin, joka on siis tästä lähtien mun vakkari liikutettava lauantaisin :)
Hopi oli tosi kiva ratsastaa, ravissa mulla on vähän harjoteltavaa vielä, mutta laukka sujuu ihan kivasti.
Viimeisenä liikutin Collinin, menin ilman satulaa. C oli tosi kiva!
Autoin Saraa vielä ilta-tallissa (rehujen antamista)
Sununtai meni läksyjen teossa ja 15 lähin purkaa Dami ja Railia (oli harjotus kilpailuissa) Siistittiin heppojen tukat pitkästä aikaa.
Viiden aikaan Pia tuli 1/5 koiransa kanssa tallille (Daisyn, toivottavasti kirjotin oikein :D)
Muuta ihmeellistä ei kuulu. Mun kaveri tulee varmaan joku päivä tallille, niin katotaan jos tulis kuvia :)

2 kommenttia: