sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

#226

Moikka! Loma on menny tosi nopeesti! En oo ees ehtiny tänne kirjottelee :/ Oon ollu tallilla kesätöissä enään ois pe ja la töitä.
5.8 mulla on inssi ja 12.8 alkaaki jo koulu. Koko loma on kulunu tallilla ja kavereitten kanssa :)

Jiska on ollu mun tän kesän hevos projekti. Jisu on kaksi vuotias suomen hevonen. Kesän tehtävänä oli tottuu suojiin,korvahuppuihin, juoksutusvyöhön ja ylimääräisenä tuli heitettyy yks päivä loimi Jiskalle.
Korvahuput ja suojat ei neitiä oikeestaan kiinnostanut. Juoksutusvyön kanssa vähän kesti ku neidin maha oli alku kesästä niin pieni ettei ollu tarpeeksi kireelle reijitettyä vyötä.
Jiska lastattiin myös muutaman kerran että on nyt ollut 3 kertaa traikussa.

Muutama kuva juhannukselta

Ja maisemia..
Dami on ollu mun maastoilu kaveri mutta nyt on niin huonoja säitä ettei oo pääsy maastoon :/
Uimassa en oo käyny ku kuus kertaa säiden takia..
Railin kanssa käytiin tutkimassa 
talli pihaa välillä et oonkin selästä enkä maasta :)
D maaston ja mössön jälkeen xD
J ja sen söpöt suojat
Serkkujen kanssa otettiin kuvia

Taiteellisia kuvia taas tähän väliin
Hyvin reipas nuori herra kilpailuissa
D ei kiinnostanut kävellä ku oli ratansa jo mennyt..
Välipala❤️
Tiistaina kävin ratsastaa Kaapolla :)
Railin kanssa sade päivän kävelyllä maneesissa keskiviikkona.
Dami taas vietti kävely/ syöpöttely päivän
Torstaina mentiin Saran kanssa moikkaa Kataa ja sen hevosta Eskoa.
Ja jotenki heposti pienellä taivuttelulla mä kiipesin farkut ja conssit jalassa "loppu verkkaa". Luulin et ravaisin vaan mutta kuvastakin näkyy kun laukkailin xD
Mulla on aika pitkä ohjat jälleen..
Mä rakastuin tohon hevoseen ihan hirveesti!❤️
Illalla kävin D kanssa touhuilee.
La olin aamulla töissä niin D nukku menin äkkii ottaa siit kuvaa ja lopult se pisti pään mun syliin ja jäi siihen nukkuun❤️
Ja tän kuvan otin noin tunti sitten
Olipa kiva tulla kirjottelee ja laittaa noit kuvii tänne blogiin.
Niitä olikin kertynyt et jouduin paljon karsii pois mitä en laita :(
Mutta ehkä sitten joskus julkaisen niitä. Yritän nyt joku päivä kuulumisia päivitellä ja muokkaa blogia?

1 kommentti: