tiistai 17. helmikuuta 2015

#218 Kuulumisia

Moikka! On taas vähän blogiin kirjoittaminen vähälle mut aikaa ois vaik kuinka kirjottaa, mutta mulla ei oo oikeestaan mitään kuvia :/
No nyt ajattelin tänne tyhjentää vähän mitä kuvia kännykkään on kertyny.
En muista oonko jo tän kuvan joskus laittanu, mut mä tykkään tost jugurtista ihan kauheesti!
Olin kaks viikkoo sit Kaapon kanssa este-tunnil hypättiin max sellast 50cm mut oli kummiski tosi hauskaa! :D Ainakin ponilla! :)
Hopi oli viimeks nukkumassa kun olin sillä menossa ratsastamaan <3

Mocon kanssa pellolla riehumassa  :D
Kaapon kanssa iltalenkillä.
Oltiin viikko sit tiistaina ja keskiviikkona luokan kanssa Helsingissä.
Joku kirkko missä käytiin..


Käytiin vielä Uspenskin Katedraalissa.
Keskiviikko aamuna pysähdyttiin kattoo jotain näyttelyy hetkeks.
Kansallis museossa meillä oli kaksi opastettua kierrosta, ekana oli maailman uskonnot näyttely ja toinen oli suomen historiaa. Molemmat näyttelyt oli ihan kivoja.



Keskiviikko illalla kun lähdin tallille käymään oli ihanan värinen taivas! :)
Vaikka oon lukion toisella niin tanssin vanhat vasta ens vuonna, koska lukioni on nelivuotinen..
Torstaina kahvitimme vanhat, perjantaina mulla alko loma.
Sunnuntaina ajettiin perheen kanssa Pyhätunturille. Lähettiin kotoota 6.30 ja perillä oltiin 17.30. Matka meni nopeesti ja oli ihana sää!
Maisemat oli matkan verrella todella hienoja.
En oo koskaan aikasemmin lasketellut, mutta eilen mulla oli laskettelutunti ja nyt jäin kyllä koukkuun! Vaikka en laske kuin yhtä pientä mäkeä niin oon ylpee ittestäni et uskaltauduin kokeilemaan ja nyt on torstaihin asti aikaa laskee :)
Ehkä pikku hiljaa kokeilen toista mäkeä? Jalat ei vaan tykkää niistä monoista mut ehkä se siitä..
Kirjottelen tällasessa saunarakennuksen tuvassa, tähän sohvalle vois vaan jäädä nukkumaan :D 
Kertokaa millasia postaus toiveita teillä olisi, nyt voisin yrittää toteuttaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti